Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів
- Деталі
- Батьківська категорія: Інформація для підприємств
Комунальне автотранспортне підприємство 052810
Н А К А З
«27» 08.2020р. | м. Краматорськ | № 395 |
Про надання публічної інформації та відшкодування витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитами на публічну інформацію
У зв’язку зі зміною граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, які затверджено Постановою КМУ від 13.07.2011 № 740 (в редакції зі змінами, внесеними Постановою КМУ від 15.01.2020 № 4), керуючись ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», -
Н А К А З У Ю:
- Затвердити Порядок надання публічної інформації та відшкодування фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію (додаток № 1).
- Затвердити Калькуляцію на виписку рахунка або повідомлення для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію (додаток № 2).
- Затвердити Розмір фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію (додаток № 3).
- Наказ від 01.02.2017 № 38 «Щодо відшкодування витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію» вважати таким, що втратив чинність.
- Інженеру-програмісту (Тіщенко В.А.) розмістити цей наказ на веб-сайті підприємства.
- Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор | В.М. Мисник |
Візи: | |
Перший заступник директора | О.М. Малєєва |
В.о. головного бухгалтера | А.Л. Косенко |
В.о. головного економіста | Ю.В. Моісеєва |
Юрисконсульт І категорії | Є.М. Вишневський |
Розсилка: 1 – справа, 1 – ЮрО, 1 – бух, 1 – АВ, 1 - ДСО, 1 – гол. економіст, 1 – ТЕД, 1 – ВК, 1 – інж.-програміст, 1- фахівець з оприлюднення публічної інформації
Додаток № 1 до наказу № 395 від 27.08.2020р.
П О Р Я Д О К
надання публічної інформації та відшкодування фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію
- Цей Порядок визначає порядок надання публічної інформації та відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються Комунальним автотранспортним підприємством 052810 (далі – підприємство) за запитом на публічну інформацію.
- Цей Порядок застосовується в разі, коли підприємство є належним розпорядником інформації в розумінні Закону України «Про доступ до публічної інформації».
- Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:
- щодо інформації, що становить суспільний інтерес;
- якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій, або друк документів, обсягом, що не перевищує 10 (десять) сторінок;
- особі в разі надання інформації про неї.
- Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється в разі потреби у виготовленні більш як 10 (десять) сторінок запитуваних документів, починаючи з першої сторінки.
- Розмір відшкодування фактичних витрат визначається на підставі калькуляції на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (додаток № 2).
- В разі необхідності здійснення копіювання (сканування) або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 (десять) сторінок структурні підрозділи, у володінні яких знаходиться запитувана інформація, подають головному економісту підприємства вихідні данні для розрахунку калькуляції.
- Строк формування вихідних даних для розрахунку калькуляції та надання інформації на запит не повинен перевищувати 5 (п’ять) робочих днів з дня отримання запиту.
- У разі якщо запит на публічну інформацію стосується надання великого обсягу інформації, або потребує пошуку серед значної кількості даних, структурний підрозділ у володінні якого знаходиться запитувана інформація може продовжити строк розгляду запиту до 20 (двадцяти) робочих днів.
- Про продовження строку розгляду запиту на публічну інформацію структурний підрозділ у володінні якого знаходиться запитувана інформація зобов’язаний підготувати листа запитувачу з обґрунтуванням такого продовження.
- На підставі отриманого запиту на публічну інформацію структурний підрозділ, у володінні якого знаходиться запитувана інформація надає головному економісту підприємства усі вихідні дані, необхідні для розрахунку калькуляції (додаток № 2).
- Головний економіст підприємства, на підставі отриманої інформації, розраховує вартість фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію з урахуванням граничних норм витрат (додаток № 3) і упродовж робочого дня передає калькуляцію в абонентний відділ для виписки акта-рахунку (для юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців), або повідомлення на переказ готівки (для фізичних осіб).
- На підставі отриманої калькуляції на виписку рахунка абонентний відділ підприємства виписує акт-рахунку (для юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців), або повідомлення на переказ готівки (для фізичних осіб) для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - рахунок), і впродовж одного робочого дня передає його структурному підрозділу, у володінні якого знаходиться запитувана інформація для оформлення відправлення запитувачу публічної інформації.
- Оплата фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію здійснюється в будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації.
- Не пізніше наступного дня після надходження від запитувача інформації коштів на розрахункові рахунки підприємства, абонентний відділ підприємства передає структурним підрозділам, у володінні яких знаходиться запитувана інформація, інформацію про зарахування коштів на поточний розрахунковий рахунок.
- Структурні підрозділи підприємства, у володінні яких знаходиться запитувана інформація, здійснюють копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, після отримання інформації про зарахування коштів на розрахунковий рахунок підприємства.
- Надання інформації запитувачу здійснюється після підтвердження оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію.
- Відповідь запитувачу інформації на запит не надається в разі повної або часткової відмови запитувача від оплати фактичних витрат на копіювання та друк, або у випадку ненадходження грошових коштів на розрахунковий рахунок підприємства.
Юрисконсульт І категорії | Є.М. Вишневський |
Додаток № 2 до наказу № 395 від 27.08.2020р.
КАЛЬКУЛЯЦІЯ № __________
від “___” ____________ 20__ року
на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію
______________________________________________________________________________
(назва структурного підрозділу Підприємства)
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ прізвище та ініціали запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи або об’єднання громадян, що не має статусу юридичної особи |
|||
Послуга, що надається |
Кількість сторінок |
Вартість виготовлення однієї сторінки (без ПДВ), грн. | Сума (без ПДВ), грн. |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк) | |||
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк) | |||
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк) | |||
Виготовлення цифрових копій шляхом сканування | |||
Всього (без ПДВ), грн.: | |||
ПДВ, грн.: | |||
Всього для сплати (з ПДВ), грн.: |
(За відсутності даних ставиться прочерк)
Головний економіст
____________________________ (посада) |
___________ (підпис) |
___________________________ (ініціали, прізвище) |
Керівник структурного підрозділу,
у якого знаходиться запитувана інформація
_________________________ (посада) |
___________ (підпис) |
_________________________ (ініціали, прізвище) |
Юрисконсульт I категорії | Є.М. Вишневський |
Додаток № 3 до наказу № 395 від 27.08.2020р.
РОЗМІР
Фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію
Послуга, що надається | Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) | 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) | 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) | 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування | 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки |
ПРИМІТКА: РОЗМІР ПРОЖИТКОВОГО МІНІМУМУ ДЛЯ ПРАЦЕЗДАТНИХ ОСІБ ЗА ВИГОТОВЛЕННЯ ОДНІЄЇ СТОРІНКИ ВСТАНОВЛЮЄТЬСЯ НА ДАТУ КОПІЮВАННЯ (СКАНУВАННЯ) АБО ДРУКУ ДОКУМЕНТІВ.
Юрисконсульт I категорії | Є.М. Вишневський |